Frequently Asked Questions

Taxi bestellen

Hoe reserveer ik een elektrische taxi?
U kunt gemakkelijk een taxi reserveren door rechts boven in de website op de oranje button ‘Plan en boek’ te klikken. Er verschijnt een bestelformulier. Nadat u de gevraagde gegevens heeft ingevuld wordt de ritprijs berekend en kunt u online betalen. U kunt ook een taxi bestellen door te  mailen naar info@taxielectric.nl of te bellen naar 088 100 4444. Zakelijke klanten kunnen inloggen via de website.

Waarom moet ik ook mijn bestemming invullen?
Omdat wij elektrisch rijden hebben wij rekening te houden met de accu’s van onze taxi’s. Op basis van volledige rit-informatie kunnen wij onze taxi’s inzetten voor de juiste ritten. Zo garanderen wij dat wij u altijd naar uw bestemming kunnen brengen, waar ook in Nederland of België!

Doen jullie ook Schiphol pick-ups?
Wij bieden onze passagiers drie soorten pick-ups vanaf Schiphol aan: Basic, Business en VIP. Zie onze Schiphol transfers pagina voor een volledige beschrijving van deze service.

Welk type elektrische taxi kan ik bestellen?
In onze vloot hebben wij twee modellen: de Nissan LEAF en de Tesla Model S. Op onze Service levels pagina kunt u meer informatie vinden wat betreft deze modellen.

Gevonden voorwerpen en klachten

Ik ben iets verloren in de taxi, wat nu?
Vervelend dat u iets kwijt bent geraakt. U kunt ons altijd bellen op 088 100 4444. In ons systeem kunnen we gemakkelijk nagaan in welke taxi u precies heeft gezeten, en welke chauffeur u heeft gereden. Hierdoor kunnen we makkelijk controleren of wij hebben wat u verloren bent.

Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?
Bij Taxi Electric vinden we het erg vervelend als u niet tevreden bent over onze service. Wij vragen u daarom een bericht achter te laten via ons klachtenformulier. Ook kunt u terecht op de website van Taxi Klacht, het landelijk klachtenmeldpunt van taxivervoer.

Staat uw vraag er niet bij?

Neem dan contact met ons op.